Despre noi

Alphabet House Creative Learning Centre

Alphabet House Creative Learning Centre reprezinta un proiect ambitios, axat pe dezvoltarea inteligentei emotionale si creativitatii copiilor, primul de acest gen din Romania, atent gandit, analizat si structurat, aflat intr-o continua dezvoltare, care s-a nascut din dorinta de a vedea zambete pe chipurile tuturor copiilor si implicit, parintilor.

       Constienti de importanta gradinitei in dezvoltarea fiecarui copil, ne dorim ca micutii nostri Alphabeti sa aiba parte de o copilarie fericita, punand astfel bazele unei educatii solide, sa insuflam individualitate, sa-i ajutam sa isi dezvolte liber personalitatea, sa acumuleze cunostinte, sa aiba posibilitatea de a face propriile alegeri, de a-si dezvolta veleitatile si creativitatea intr-un mediu educational sigur, deschis si transparent.

De ce conceptul nostru se bazeaza pe creativitate ? Ce este creativitatea?

„Ideile învârt lumea. Imaginaţia te scoate din încurcătură.”(M.Roco, 2001, ).

         Termenul creativitate provine de la latinescul creare şi înseamnă „a zămisli”, „a făuri”, „a naşte”; el a fost introdus in literatura psihologica si pedagogica în anul 1937 de G. W. Allport. Până atunci,această variabilă de personalitate era desemnată prin cuvinte ca: dotaţie, aptitudine, talent, genialitate, imaginaţie creatoare şi inteligenţă. Creativitatea a constituit şi constituie condiţia sine qua non a progresului cunoaşterii, a transformării lumii. De aceea, fenomenul creaţiei i-a fost omului o preocupare, din cele mai vechi timpuri. Gândirea secolului nostru şi a celor viitoare se cere a fi tot mai mult o gândire creatoare, iar omul prezentului şi al viitorului, uşor adaptabil la schimbări, inventiv.

„Progresul omenirii nu este posibil fără activitatea creatoare teoretică şi practică a oamenilor.”

           Din acest motiv, este firesc ca activitatea creatoare să fie considerată ca forma cea mai înaltă a activităţii omeneşti”(Al. Roşca, 1972 ). Omul nu a fost pus niciodată în pozitia in care să joace un rol mai activ şi mai decisiv ca astăzi în toate sectoarele de activitate ale vieţii social-umane, nicicând el nu a avut nevoie de mai multă inteligenţă şi imaginaţie, nu a fost nevoit să dovedească mai mult spirit de invenţie şi de iniţiativă, mai mult entuziasm şi curaj pentru a traduce în viaţă, gândurile şi iniţiativele sale. Procesul de însuşire a cunoştinţelor, de formare a priceperilor şi deprinderilor în perioada micii şcolarităţi, devine o formă specială de activitate a copilului , distingându-se dintre toate celelalte. Această formă complexă de activitate – învăţarea – nu poate fi îndeplinită fără contribuţia directă a gândirii-proces psihic specific fiinţei umane. În condiţiile în care şcoala deplasează accentul de pe memorarea unei cantităţi de cunoştinţe pe dezvoltarea gândirii creatoare, pe însuşirea metodelor şi tehnicilor muncii intelectuale şi pe dobândirea deprinderilor de muncă independentă, elevul devine participant activ la propria formare, iar profesorul se situează pe o nouă poziţie, aceea de îndrumător, având menirea de a-i transmite acestuia noţiunile fundamentale, de a-l înarma cu metode şi tehnici de studiu, de a-l învăţa cum să înveţe.

        Creativitatea reprezintă o sursă de putere şi energie inepuizabilă, constituie un factor esenţial de progres în evoluţia lumii contemporane şi poate aborda orice problemă. Promovarea creativităţii individuale, dar, mai ales a creativităţii colective, constituie soluţia pe care omenirea o are ca şansă de supravieţuire şi de progres. Creativitatea nu înseamnă doar receptarea şi consumul de nou, ci, în primul rând, crearea noului.

           Activitatea cadrelor noastre didactice are ca scop precis contributia la dezvoltarea creaţiei artistice a copiilor prin provocarea aptitudinilor creatoare, exerciţii de iniţiere în tehnica creaţiei şi lărgirea orizontului de cunoaştere. Stă în puterea noastră să canalizăm, să dezvoltăm acest potenţial creativ astfel încât el să fie fructificat în folosul copiilor, al oamenilor şi al societăţii. În ultimele decenii, creativitatea a devenit una dintre problemele de bază ale psihologiei, în mare parte datorită societăţii contemporane, care se caracterizează prin schimbări radicale în conduită, la locul de muncă sau în familie, în educaţie, ştiinţă, tehnologie şi aproape în orice aspect al vieţii noastre.

Locatie

   Alphabet House Creative Learning Centre isi desfasoara activitatea intr-o locatie generoasa, situata in Pipera pe Soseaua Erou Iancu Nicolae nr.36 si beneficiaza de dotari moderne, propice unui mediu educativ de succes , pentru ca fiecare zi din viata copiilor dumneavoastra sa fie un motiv de bucurie.

       Alphabet House ofera copiilor oportunitatea de a descoperi si de a invata lucruri noi , de a-si dezvolta abilitati esentiale pentru viata de zi cu zi, de a avea mereu un prilej de bucurie si de a se simti inconjurati de prieteni, sub indrumarea unui personal tanar si specializat.

Grupe

     Alphabet House cuprinde grupe de preşcolari cu vârste cuprinse între 1 şi 6 ani şi se organizează de regulă, după criteriile de vârstă ale copiilor sau după nivelul de dezvoltare globală al acestora. Grupele de copii beneficiaza in permanenta de atentia educatoarei si a asistentei de educatoare.

Grupele sunt formate din maxim 15 copii.

Baby ( Lullaby ) :   12 luni- 2 ani

Grupa mini ( Tigers ): 2- 3 ani

Mica (Teddy Bear) : 3ani- 4 ani

Mijlocie (Angels ) : 4 ani – 5 ani

Mare (Butterfly ) : 5ani -6 ani

Echipa Alphabet House Creative Learning Centre

                   La Alphabet House veti descoperi o echipa tanara, dinamica, afectuoasa, aflata intr-o continua dezvoltare si perfectionare, care le va oferi responsabilitati copiilor, independenta si libertatea de a face alegeri. Cadrele noastre didactice sunt absolvente ale Liceului Pedagogic avand dubla specializare invatator-educator, Facultatii de Psihopedagogie- Profesori in invatamantul primar si prescolar, Facultatii de Limbi şi Literaturi Străine Engleza-Franceza, Facultatii de Compoziție, Muzicologie și Pedagogie muzicală, Facultatii de Educatie Fizica si Sport si colaboram cu absolventi ai Facultatii de Arta Teatrala.

         In ajutorul Cadrelor didactice se afla in permanenta Asistentele acestora, fiecare grupa are propria educatoare si asistenta, absolvente de Sociologie si Psihologie. Punem mare accent pe studiile, seriozitatea, nivelul de dezvoltare al performantelor, empatia, ambitia, determinarea, deschiderea, volubilitatea si jovialitatea fiecarui membru al echipei noastre. Cadrele noastre didactice vorbesc fluent Limba Engleza, un aspect extrem de important in activizarea vocabularului copiilor pe tot parcursul zilei. Alphabetii nostri au nationalitati deferite, asadar vorbitul in Limba Engleza este impetuos necesar.

Membrii echipei Alphabet House sunt aleși in egala masura atat pentru grija, afecțiunea si atentia pe care le-o oferă copiilor cat si pentru pregătirea profesională, competentele lingvistice și experiența în domeniul educațional . Copiii beneficieaza de asistenta medicala efectuata de catre un cadru medical pediatru, in fiecare zi, in intervalul orar 9.00-13.00.

Pentru o buna dezvoltare cognitiva si socio-emotionala, copiii sunt implicati in activitati desfasurate sub indrumarea d-nei psiholog Anca Dumitrescu.

Limba de predare este limba engleză, alternată cu limba română, astfel încât copiii să poată comunica corect şi fluent în ambele limbi.

La Alphabet House, miscarea, exercitiile fizice , aerul curat sunt esentiale pentru sănătatea şi dezvoltarea fiecărui copil. Astfel, in fiecare dimineata copiii participa la Clubul Move & Groove( gratuit, inclus in taxa lunara) , pe intreg parcursul zilei desfasoara activitati de miscare atat in spatiul interior – doua sali spatioase cat si in curtea gradinitei care se intinde pe o suprafata de 700 mp. Saptamanal, copiii beneficiaza gratuit de Yoga Kids Club si Gym Class (activitate desfasurata sub indrumarea unui kinetoterapeut).

   Procesul instructiv-educativ se desfăşoară conform Programei prevăzute de Ministerul Educatiei si Cercetarii , folosind tehnici de predare moderne, interactive, materiale didactice şi dotări la standarde internaţionale.

Activităţile educative obligatorii, precum şi programul extraşcolar sunt variate şi gândite ţinând cont de programa scolara, particularităţile de vârstă , ritmul propriu de învăţare si dezvoltare al fiecărui copil.

Dotari:

  • Sala pentru festivitati;
  • Sala pentru desfasurarea activitatilor recreative si de relaxare;
  • Sala de mese;
  • Cabinet medical;
  • 5 sali de grupa mobilate si dotate la standard europene, cu material didactice corespunzatoare unei bune desfasurari a procesului instructiv-educativ;
  • Grupuri sanitare pe fiecare nivel si in fiecare clasa ;
  • Sala de pictura;
  • Sala de gimnastica;
  • Biblioteca;
  • Spatiul verde exterior are o suprafata de 700 mp si este destinat jocurilor, activitatilor in aer liber, fiind dotat cu aparate de joaca specific tuturor nivelelor de varsta;

Meniul este intocmit cu ajutorul unui medic nutritionist, cuprinde gustari si preparate calde, proaspete, garantand astfel o alimentatie sanatoasa si plina de nutrientii necesari micutilor.

Meniul le este transmis parintilor in fiecare saptamana in format electronic si il regasesc in fiecare dimineata la avizierul gradinitei .

Transportul este asigurat la cerere cu microbuzul gradinitei, in functie de zona.

Siguranta :

  • Supraveghere medicala zilnica in intervalul orar 9.00- 13.00 , triaj epidemiologic desfasurat in fiecare dimineata si analize medicale la anumite interval de timp sau cand sunt solicitate de catre asistenta medicala;
  • Sistem video online al gradinitei este alcatuit din 16 camere de supraveghere, asigurand securitatea , confortul parintilor si al copiilor;

Informatiile oferite va vor ajuta in crearea unei imagini de ansamblu asupra Centrului nostru Creativ, insa cea mai eficienta metoda de a necunoaste si evalua, consta intr-o intalnire. Va invitam sa ne contactati si sa ne anuntati vizita dumneavoastra.